nuffnang

Sunday, 3 June 2012

Sedih Gila...!!!

Sekarang ni saya dan En Keluang otw balik Putrajaya...
Perjalanan balik kali ni paling sedih bagi saya...
Sumpah...
Sangat-sangat sedih...

Setelah lebih setahun...
Amirah ikut saya ke hulu ke hilir...
Dari dalam perut, hinggalah dah lahir ke dunia nyata...
Hari ini, pertama kalinya...
Amirah tiada di sisi saya...

Amirah terpaksa saya tinggalkan di rumah nenek...
Memandangkan hari Rabu ni sampai Sabtu, saya akan pergi kursus di Langkawi...

Hanya Allah je yang tau macam mana sedihnya hati saya sekarang...
Dari mula kereta bergerak...
Sampai kat Karak ni...
Air mata saya tak berhenti-henti...

Anak ibu...
Duduk elok-elok ye kat rumah nenek...
Jangan buat jahat...
Kesian nenek...
Nanti nenek susah hati...
Ibu lagi susah hati...

(T_T)

4 comments:

  1. Replies
    1. tau xpe imah...mcm2 pengorbanan kena buat sejak jd ibu ni...:-(

      Delete
  2. sabar... ayah kan ade.. ala,, bukan lama.. ahad nanti kite ambil la balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama ahad tu yang...seminggu..7 hari...:-(

      Delete