nuffnang

Wednesday 6 June 2012

Andai Ku Bercinta Lagi - by Mojo

Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati


Ok... Siapa tau lagu ni...???
Angkat keyboard...
Nanti saya upah klik nuffnang...
Hahaha...

Kalau awak tengok cerita AMEERA kat tv3...
Pukul 10.30 malam...
Setiap Selasa hingga Khamis...
Mesti awak tau...

Perghhh...!!!
Lagu ni menusuk jiwa tau tak...
Rock... Tapi jiwang...
Macam ni baru best...

Sebenarnya Mojo ni kumpulan baru under KRU...
Tekalah vokalis dia siapa...???
Ingat Aweera tak...???
Alah... Yang masuk OIAM tahun bila pun saya tak ingat...
Tapi, saya still cam lah muka dia ni...
Dan nama dia saya ingat lagi...

Ok...
Part lirik yang paling saya suka dalam lagu ni...
Part yang ini...

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Alhamdulillah kalau dapat suami macam ni...
Nak cakap I LOVE U kat orang lain pun kena bayangkan muka isteri yang dah tak ada...
Oh... Syahdu sungguh...
Sayang betul suami kat isteri...

Semalam, sambil tengok cerita AMEERA ni...
Saya tanya En Keluang...
Betul ke ada lelaki yang tak kan sentuh isteri dia kalau dia tak suka atau tak cinta dengan isteri dia...
Selalu yang kita dengar dan tau...

TAK ADA KUCING YANG TOLAK IKAN...
NAK-NAK LAGI KALAU IKAN TU MEMANG UNTUK DIA...

En Keluang kata...
Memang ada...

Tapi,saya tak percaya...
Huhuhuhu...
Tak apa lah...
Tunggu saya dah tak ada nanti...
En Keluang kahwin lain tak...
Hehehe...

Nah...
Layan video klip lagu ni...
Kalau ofis awak boleh bukak YOU TUBE lah ye...
Ofis saya boleh...
Silalah dengki...
Hahaha...



2 comments: