nuffnang

Monday, 28 March 2011

PeRPiSaHaN iNi...

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri
Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara
Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Siapa pernah dengar lagu ni...??? Yes...!!! Lagu nyanyian Aizat dan 1st Edition... Sebelum ni saya tak tau pun lagu ni... Orang lain dah tak dengar dah kot baru saya start nak dengar... Hahaha...

Eh... Apa ni...??? Pagi-pagi buta dah jiwang-jiwang... Tak malu ke...???

Tapi sebenarnya... Lagu ni... Saya tujukan khas untuk ANIS NASRI... Biarpun dia tak suka lagu ni... Tapi saya peduli apa... Kan...??? Janji saya ikhlas... Hahaha...

Hari ni, Anis dah tak ada... Tak ada kat ofis saya... Dia telah menamatkan khidmatnya di KKLW ni pada hari Jumaat lepas... Fuyyooo...!!! Ada sesi air mata gitu... Tapi saya je yang tetap kental tak mengeluarkan air mata...

Tapi, pagi ni... Tiba-tiba rasa sebak... Biasanya saya datang ofis je, komputer saya dah siap terpasang... So, saya tinggal duduk dan terus BW... (Cheh...!!! Nampak sangat tak buat kerja nya...) Tapi pagi ni saya kena bukak komputer saya sendiri... Kena la tunggu komputer loading dulu...

Paling terasa bila nak cari kawan untuk teman pergi beli makanan... Haihhh... Selalunya, dia la yang paling senang untuk kita ajak ke mana-mana...

Saya takut sangat kalau nanti, saya lupa dia dah tak ada kat sini... Saya takut saya masih terjerit-jerit mencari dia... Sedih kehilangan kali ni lebih teruk dari sedih kehilangan Ejad dulu...

Ala... Rasa nak nangis... Ok la... Bye...!!!



5 comments:

  1. semoga kak anis sukses disana..
    sdey nih bace..huhuh :(

    ReplyDelete
  2. @ejadejad06
    huwaaarrgghhh...!!!pemergiannya amat di rasai...:-(

    ReplyDelete
  3. siannya...berdikari lah beli makanan sorang2 haha

    ReplyDelete
  4. hihihi... lagu ni pernah menjd lagu pilihan blog eyqa... :)

    ReplyDelete