nuffnang

Saturday 26 March 2011

KuRsUs KaHWiN...

Selamat pagi yang hampir nak tengahari... Hari ni saya nak pergi kursus kahwin ok... Finally...!!! Dapat jugak nak pergi kursus kahwin... Daftar pukul 12.30 tengah hari nanti... Saya ambik kursus kat sebelah ofis saya je... Senang... Kat JAKIM tu... Nak isi borang pun senang... Online je... Hehehehe...

Bulan dua hari tu nak pergi, tapi tak dapat... So saya berjimba ramba di Karnival Wow Putrajaya... Tapi, hari ni saya sudah pastikan... Wajib jugak pergi kursus kahwin tu... Hey... Mesti ada yang pelik kan... Lagi rasa nak membebel kat saya kan... Sebab, tinggal dua bulan je lagi nak kahwin, baru nak pergi kursus kahwin... Hehehehe... Chill... Last-last minute la baru rare... Baru lekat semua info-info dalam kepala otak... Lagipun saya memang suka study last minute masa kat UiTM dulu... (Ok...!!! Alasan dah panjang berjela... Plus tak ada kait mengait pun... Cakap je la sebenarnya yang awak tu lembab sangat buat kerja... Heh...)

Selepas habis kursus petang karang... Saya dan En Keluang akan bergegas pulak ke kedai yang kami tempah kad kahwin... Kat KL ok... Untuk confirmkan kad kahwin kami... Ok fine...!!! Sekali lagi saya buat perkara last minue... Dah jadi hobi.... (Hobi ke habit...???) Lalalalala~~~

Itu belum cerita tentang diet...??? Hajat di hati nak diet untuk kuruskan badan sebelum majlis saya nanti... Tapi tak mula-mula lagi diet nya... Dulu asyik fikir... 'Tunggu 4 bulan lagi nak kahwin baru diet la...' Bila tinggal 4 bulan lagi sebelum majlis buat fikiran lain pulak... 'Tunggu 3 bulan lagi nak kahwin la baru diet...' And now... Dah tinggal 2 bulan je lagi... Saya still tak diet-diet jugak... Apa...??? Ingat senang ke nak kurus badan awak tu Cik Lala oii...??? Heh...

Ok-ok... Sudah habis bebel... Sila pergi mandi cepat... En Keluang janji nak sampai sini pukul 11... Dan saya tak mandi pun lagi... Baju pun tak basuh lagi... Tapi ada hati terhegeh-hegeh nak update blog... Kan saya dah cakap... Saya suka buat kerja last-last minute... Sila berubah...!!! Terima kasih...:-)

>>> Hari ni masih taip entry dalam masa 5 minit je... Lebih sikit dari masa yang di ambil untuk taip entry semalam... Penat la taip laju-laju ni... (- -')

No comments:

Post a Comment