nuffnang

Friday 25 March 2011

SaYa PeKeRJa YaNg BusY...

Hai... Selamat tengahari semua... Huh... Sekarang masa rehat... Ada la sikit masa untuk belek-belek blog... Hari ni agak sedikit busy... Jadi, bertenggek depan komputer untuk buat kerja... Dan bukan berbloging... Atdoiyai... (Banyak sangat kerja gayanya...Heh...)

Tadi, Cik Lala ada tag soalan untuk saya... (Hey... Excited ok bila ada orang nama macam saya...) Tapi, memang la tak sempat untuk nak jawab soalan-soalan tu... Sebab kena fikir-fikir... Nanti saya free saya buat ok Cik Lala... Jangan marah saya ok... Saya kan masih kecil... (Kecik ke...???) Hahahaha...

Lepas tu, sebelum si Anis Nasri tu pergi berjimba ramba kat luar... Dia pesan suruh pilih pemenang untuk contest dia tu... Hari ni nak umum pemenang kononnya... Heh... Susah-susah saya pilih random je la kot... Senang sikit... Tak pun, kalau siapa-siapa rasa nak menang, mari belanja saya makan tengahari... Boleh...??? Hahahaha...

Itu sahaja buat masa ini... Saya nak sambung buat kerja saya semula ok... Cepat saya siapkan kerja, maka lagi cepat saya boleh bermesra-mesra dengan blog ni kan...??? Ekekeke...

>>> Entry ini, saya main tulis sahaja... Segala typing error atau ayat yang tunggang terbalik, sila abaikan sahaja... Kerana entry ini mengambil masa tak sampai 5 minit... Ha...??? Laju kan saya taip... Bye...!!!

2 comments:

  1. bz sgt kamu skang..sepi je kan..


    meh2 join GA ni..sy tag awak..
    http://mizztina.blogspot.com/2011/03/cujen-lejen-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. @mizzkechique
    tu la pasal... nanti kita join ok...
    tq sudi tag kite...(ayat gediks...)hahaha...

    ReplyDelete