nuffnang

Saturday 15 January 2011

PeKeRjA CeMeRLaNg...

Selamat pagi semua...
(Pagi ke...???Errrr...)
Owh...!!!
Sangat malas untuk bangun tidur...
Rasanya nak tidur sampai petang...
Tapi tak boleh...
Saya pekerja cemerlang lagi terbilang...
Saya kena pergi ofis ni...
Saya kena buat kerja rajin-rajin ok...
Saya nak dapatkan anugerah pekerja cemerlang tu...
Boleh dapat RM 1000...
Owh...!!!
Saya sangat suka...!!!
(Padahal nak pergi ofis sebab nak siapkan kerja yang tak siap...Mengaku je la...)
Atdoiyai...
Itu la...
Petang semalam sibuk sangat make up kan orang...
Wow...
Sekarang saya dah jadi mak andam ok...
Nanti saya upload gambar...
Kena mintak izin tuan empunya badan...
Karang kalau main letak je...
Kena hempuk pulak saya dengan laki dia...
Hehehehe...
Ok la...!!!
Nak pergi siap-siap...
Karang makin lambat pergi ofis...
Makin tak bertambah pulak kerja atas meja...
Tak daya kan...
Huhuhuhuhu...
Adios...!!!

No comments:

Post a Comment