nuffnang

Sunday 16 January 2011

JiWaNg + BeBeLaN...

Lagu yang sedang bernyanyi-nyanyi di telinga saya sekarang

Huwaarrrggghhh...!!!
(Menguap la tu konon nya...)
Malam semakin melabuhkan tirainya...
Pagi pula dah bersedia untuk memunculkan diri...
Cepat betul masa berlalu kan...???

Bila malam-malam macam ni...
Mood pun dah rasa lain macam...
Lebih kepada emotional yang melampau...
Tengok la saya tengah dengar lagu apa sekarang...
Gadisku by Search...
Dan seterusnya saya terus berangan dan berangan...

Kan best kalau ada lelaki yang nyanyi lagu ni sambil main gitar live depan mata saya...
Owh...!!!
Alangkah bahagianya...
Mesti berderai-derai air mata terharu saya...
(T_T)

Ha...???
Kenapa tak suruh En Keluang buat macam tu...???
Hish...!!!
Benda-benda macam ni kena ada inisiatif untuk buat sendiri...
Kalau saya suruh...
Macam mana nak terharu...
Dah tak surprise dah pun...
Betul tak...???
Plus.......
Eh...
Pasal yang ni jangan bagi tau orang lain ok...
Yang sebenarnya...
En Keluang tak pandai main gitar...
Ekekekeke...
Eh...!!!
Rahsia tau...!!!

Tapi...
Walaupun dia tak pandai main gitar...
Saya tetap sayang dia...
No body is perfect right...???
Saya pilih dia...
Sebab...
Dia melengkapkan apa yang kurang pada saya...
Senang kata...
Kami ni saling melengkapi...
Dan yang paling penting...
Dia sangat sayang saya...
Dan keluarga saya...

Dari dulu saya berdoa...
Supaya Allah temukan saya dengan lelaki seperti ini...
Dan Alhamdulillah...
Termakbul doa saya...
Dan sekarang...
Saya berdoa agar jodoh saya dengan dia...
Dan saya sangat berharap doa saya itu termakbul...
Amiinnn...

Eh...!!!
Tengok...!!!
Kan saya dah kata...
Mood saya malam ni dah lain sikit...
Jiwang + emosi...
Atdoiyai...

Sebenarnya saya dah mengantuk ni...
Tapi...
Saya tak boleh tidur lagi...
Nak tau kenapa...???
Sekarang saya tengah bagi motivasi kat housemate saya...
(Pulak dah...???Semalam jadi mak andam...Hari ni jadi pakar motivasi...)
Motivasi apa nak tau...???
Jom tengok...

Schizow sedang mengecat bilik...
Ini lah Schizow...
Housemate saya...
Bukan roomate ok...
Dia sedang bertungkus lumus mengecat bilik dia...
Entah apa jadahnya...
Dia pilih warna merah menyala macam tu...
Tau la nak Tahun Baru Cina...
Dan kerja saya...
Cuma lah memberi motivasi...
Disamping itu...
Saya juga tolong 'mengecat' huruf-huruf pada dinding...
Ha...
Cantik kan hasil kerja saya...???
Huahuahua...

Eh Schizow...
Sila pergi mandi la...
Simpan la cat untuk esok...
Macam tak ada esok je...
(Kalau la dia tau saya cakap macam ni...Naya je...)

Dah la...
Saya nak tidur la...
Penat...
Siang tadi dah la kerja...
Lepas tu keluar dengan En Keluang...
Balik rumah jadi pakar motivasi pulak...

Masa buat kerja pun sempat lagi snap gambar...Hehehe...
Ok la...
Sebelum tidur...
Jom layan satu lagi lagu Search...
Terimalah...
ROZAILA...
Eh...Silap...!!!
ROZANA...


Selamat malam semua...

>>> Siapakah Rozaila yang disebut dalam petikan...???Sila teka sendiri ok...Siapa betul saya bagi hadiah...Hehehehe...

No comments:

Post a Comment