nuffnang

Friday 14 January 2011

LNPT DaN SaYa...

Sejak dua tiga hari ni...
Semua orang di ofis ni sangat sibuk...
Sibuk dengan LNPT masing-masing...
Mesti semua orang kerajaan pun tengah sibuk buat LNPT ni kan...???

Argghhhhh....!!!!!
Saya sangat tension...
Apa ke susah sangat nak buat benda alah ni...
Dengan sistem HRMIS yang macam kura-kura lumba lari...
Macam mana saya nak update LNPT saya...???
Atdoiyai...
Sabar je lah...


Seharian hari ni saya asyik bukak laman web ni...
Bukan hari ni je...
Semalam jugak...
Dan bukan saya je...
Satu ofis...!!!
Kalau bandingkan dengan facebook dari segi ranking...
Facebook jauh ketinggalan...
Aiyoyo...
Mana sistem tak 'hang' kan...
Aduh...
(- -')

>>> Pada orang bukan kerjaan mesti tertanya-tanya apa itu LNPT dan HRMIS kan...Kalau tak tau...Sila tanya pada kawan-kawan yang kerja kerajaan ok...Ke kerja swasta pun ada benda ni semua...???

2 comments:

  1. eleh...
    wat lnpt la baru tak kelihatan screen fb kat pc tuh...

    ReplyDelete
  2. hihi sian..hai im your new follower..
    zoeyzauyah.blogspot.com

    ReplyDelete