nuffnang

Tuesday 11 January 2011

HaRi MiNgGu YaNg LaLu...

Sebenarnya...
Saya tak tahu macam mana nak mulakan entry saya kali ni...
Nak letak tajuk pun terkial-kial kena pikir...
Last-last, saya tulis entry ni dulu...
Nanti baru saya pikir tajuk dia...
Boleh macam tu...???
Boleh je...
Sebab ini blog saya kan...
Ikut suka hati saya la...
Hehehehe...

Fuhhh...
Lama saya tak update blog ni...
Kebiasaannya...
Kalau hari cuti hujung minggu...
Saya memang susah nak buka blog ataupun facebook...
Sebab, hujung minggu saya selalu dihabiskan dengan Encik Keluang saya...
Nak-nak lagi sekarang...
Makin kencang la saya dating dengan Encik Keluang saya...
Teka sebab apa...???
Dapat jawapan...???
Haaaaaa....
Kalau tak dapat jawapan...
Confirm la korang semua tak baca entry-entry saya yang sebelum ni kan...
Jadi...
Sila-sila lah membelek-belek entry saya yang terdahulu ok...

Untuk pengetahuan samua...
Saya EL lagi semalam...
Ada hal yang nak diselesaikan...
Hal apa...???
Itu tak boleh lah nak diberitahu lagi buat masa sekarang...
Tapi...
Hal ni bukan la yang menggembirakan...
Sedih, sakit hati, menyampah bila igat pasal perkara ni...
Nanti kalau saya rasa dah sedia nak cerita...
Saya akan ceritakan ok...

Owh ye...
Hari ahad hari tu AJL kan...
Tahniah pada Ana Raffali (Betul ke ejaan tu...???)
Saya tak sempat pun nak tengok...
Saya pergi I-City dengan Encik Keluang...
Pada fikiran saya...
Skrin besar kat I-City tu menayangkan AJL...
Tapi...
Jauh panggang dari api...
Diaorang bukak chanel Sport...
Atdoiyai...
Encik Keluang begitu semangat tengok Liverpool vs MU...
Saya juga yang tercongok-congok seorang diri...
Tapi tak apa la...
Saya bagi can la kat Encik Keluang...
Sebab sebelum tu, saya dah dera dia supaya jadi fotographer tak berbayar untuk saya...
Ngeeee...~~~





Ok...
Cukup setakat itu...
Nanti saya upload lagi gambar-gambar yang lain ok...

Eh korang...
Saya nak mintak pendapat korang semua ni...


Ok tak kalau saya nak tukar header saya dengan gambar ni...???
Hehehehe...
Gambar ni saya ambil ketika saya menunggu Encik Keluang bersiap...
Disebabkan keboringan kerana menunggu agak lama di dalam kereta...
Maka, saya pun main click-click gambar...
Saya bercakap-cakap seorang diri demi untuk menjiwai watak setiap muka itu...
Tiba-tiba saya terpandang dua orang kanak-kanak yang bermain di taman permainan berdekatan dengan kereta saya tu...
Muka mereka berkerut-kerut memandang saya...
Mungkin memikirkan kenapa saya bercakap seorang diri...
Seketika kemudian mereka berlalu pergi secara tergesa-gesa...
Agaknya...
Mesti diaorang pikir macam ni kan...???
"Kesian akak tu...Muka cantik...Tapi gila rupanya..."
Hahahahaha...


>>> Agak-agak muka saya ada macam orang kurang siuman ke...???Atdoiyai...(- -')

No comments:

Post a Comment