nuffnang

Tuesday 4 January 2011

MaLaS + NgAnToK...


Uwaaaarrggghhhh...!!!
Malas...
Tau tak apa maksud malas...???
Ngantok...
Tau tak apa maksud ngantok...???
Atdoiyai...
Semakin dah tak betul kepala otak ni...

Aduh...
Malas betul rasanya nak bangun dari tilam untuk tutup lampu...
Apatah lagi nak tunaikan janji saya tadi...
Ala...
Pasal saya nak update cerita saya pergi Kuantan tu...
Esok-esok je lah ye...

Baru kejap tadi...
Saya terlelap sambil menatap skrin laptop ni...
Chanteek bukan perangai saya...???

Dah tak tahan sangat dah mata ni...
Mari check list sebelum tidur...
Baju untuk pergi kerja esok saya dah gosok...
Encik Keluang pun keluar berjimba ramba bersama kawan-kawan nya...
Jadi, saya dah tak ada kerja lain yang harus di buat lagi...
Encik Bantal pun dah memanggil...
Encik Tilam tidak pula memanggil...
Kerana dari tadi saya memang melekat dengan nya...
Betul tak Encik Tilam...???
Encik Lampu pulak...
Kalau awak boleh terpadam sendiri...
Lagi bagus...
Tapi, tak pe la kot...
Sekali sekala awak berjaga sampai pagi kan...???
Esok pagi saya bangun...
Saya tidurkan awak pulak ye...
Jangan marah ok...!!!
Gud nite...!!!

>>> Nampak sangat pemalas nya saya ni...Sampai nak tutup lampu pun malas...Eh...Tapi kan...Kalau lampu tertutup sendiri...Naya jugak...Seram sejuk aii ok.................(- -')

No comments:

Post a Comment