nuffnang

Wednesday 19 January 2011

MaK AnDaM WaNnaBe...

Hai semua...Tengah buat apa tu...???Owh...!!!Saya hari ni betul-betul tak ada kerja...Eh...Tipu sangat la tak ada...Ada sikit je...Susun baucer dalam folder...Tapi saya malas...Boleh...???Huahuahua...Erk...???

Masih ingat kah korang...Hari tu saya ada bagitau yang saya jadi mak andam...???Alah...Mesti tak ingat kan...???Bukan tak ingat...Tapi tak tahu pun...Sebab mesti tak baca entry saya yang dulu tu...Owh...!!!Sedih...Sedih...Tak ape la...Untuk baca sila klik sini...Terima kasih...

Saya janji nak upload gambar kan...Jeng..Jeng...Jeng...Nervous la pulak...Ok la...Saya tunjuk jugak la...Thanks untuk Kak Ina sebab bagi kebenaran kepada saya untuk menyiarkan gambar beliau...
Ngeee...


Ini lah Kak Ina...Dia mintak tolong saya make up kan dia sebab dia nak pergi dinner ala-ala special gitu...Dinner special apa...???Untuk 1st aniversery perkahwinan dia la...Hehehehe...Ala...Tiba-tiba rasa jeles...Nak sambut aniversery jugak...Tapi macam mana...Kawin pun belum...Ekekekeke...

Actually, dia mintak make up simple-simple je...Tak nak la berat-berat sangat...Nanti lari pulak laki dia...Terkejut punya pasal...Huahuahua...Dan disebabkan saya ni memang la tak pandai sangat bab make up ni...Jadi, memang bersesuaian sangat la dengan kehendak dan keinginan dia untuk dapatkan make up simple tu...Kan kan kan...???

Dan kalau korang nak tau...Dah ada orang chop saya untuk jadi mak andam masa nak bertunang...Nak tau bila majlis pertunangan orang tu...???Tahun depan...Entah bulan bila...Tahun ni pun baru nak mula...Bulan 1 pun tak habis lagi...Sibuk dah nak chop mak andam..Atdoiyai...Orang macam ni pun ada...Ayu...Ayu...Ayu...

>>> Kalau saya punya aniversery nanti, siapa pulak nak make up kan saya...???Nak harapkan Ayu, sama je macam make up sendiri...Balik-balik dia akan tanya saya jugak macam mana nak make up...Padahal tengah make up kan muka saya ni...Aduhhh...!!!

2 comments:

  1. kite pn nk tmpah akak gak la..
    make up nk g jln kt jusco je. bole x?

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    dah makeup2...
    pakai ngn suar hitam ketat kan???
    mmg cun la....!!!

    ReplyDelete