nuffnang

Friday, 15 June 2012

Kosong...00000000000


Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang MENCABAR dirimu
Akal dan mindamu

Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

SEGALA KATA CACIAN
YANG TELAH ENGKAU BERIKAN
MEBUATKU RASA
KOSONG
KOSONG

SETIAP DETIK DIPERHATIKAN
KAU CARI CARA PUTAR BELITKAN
KAU JADIKAN DIRIKU
KOSONG
KOSONG

Kini aku BANGKIT
Membuktikan yang ku TAK SAKIT
Dengan segala PERIT YANG KAU BERIKAN

Kini aku PANTAS BERJALAN
BERGERAK KE HADAPAN
DAN AKAN KU BUKTIKAN
SIAPA DIRIKU YANG SEBENAR

Untuk semua orang yang tak puas hati terhadap saya...
Yang pernah sakitkan hati saya...

Satu je saya nak cakap...
Saya tetap kuat...!!!
Tak sakit pun lah...
Weeeeekkk...!!!

Saya ada suami...
Saya ada anak...
Saya ada kerja tetap...
Saya ada ibu ayah yang menyangi saya...
Saya ada adik yang rajin tolong saya...
Saya ada kawan-kawan yang sentiasa di sisi saya susah senang...

I LOVE U ALL...!!!

Terima kasih Allah sebab kurniakan mereka pada saya...

p/s : Lagu ni juga untuk menaikkan kan kembali semangat kawan-kawan saya yang mungkin sedang dalam kesedihan... Korang, KUAT ok...!!!

6 comments:

  1. Replies
    1. sama la...asyik ulang lagu ni je kat ofis...org lain pun leh hafal...haha

      Delete
  2. Replies
    1. haha...tulah...smlm kuar lagi lama2...dah bg kesempatan kat sy nak ngumpat kat fb...haha...

      Delete
  3. Replies
    1. Sy mmg kuat punn.... Yihaaaa...!!!Hehehe...

      Delete