nuffnang

Friday 16 December 2011

Quilling Keychain...

Macam biasa...
Sekarang saya tengah tunggu En. Keluang datang jemput...
So, macam biasa jugak...
Saya buat hobi kegemaran saya masa kini...

Projek kali ni saya buat buah anggur...
Saja cuba-cuba...
Sebab saya rasa macam senang sangat nak gulung-gulung dia...
Lepas tu cantum...
 Dan tiba-tiba rasa nak letak kan keychain...
Kemudian, jadilah begini...





Hasilnya tak adalah sekemas mana...
Nama pun orang baru belajar kan...
Belajar sendiri-sendiri pulak tu...
Tak ada cikgu pun...
Meraba-raba sendiri...

Tapi sekarang ni...
Saya suka usyar-usyar blog quilling...
Cantik-cantik nya hasil kerja mereka...

Rasa-rasa, dapat gaji Isnin ni...
Saya nak beli alatan-alatan untuk quilling ni...
Semakin ketagih la pulak dengan benda alah ni...
Atdoiyai...

update: 01/06/2012
Sekarang saya dah ambik tempahan untuk quilling...
Sila lawat blog baru saya...

arwarnawarni.blogspot.com

4 comments:

  1. cantiknye..nak boleh?..hehe..bulan depan besday su..hihi..gurau je

    ReplyDelete
  2. salam...last weekend sy tejumpa 1 kedai craft kat OU, saje2 la tgk quiling paper nie..mak aihh..mahal ooo....32 hinggit sepeket...byk kaler laa....sesuai la utk org yg rjin n suke mencuba mcm puan lala..siyesly,cute giler craft cam tu... =)

    ReplyDelete
  3. Cik Roza: Wasalam...mmg mahal pun kot kertas quilling yg dah siap...sbb 2 sy potong sendiri je...jimat...tp amik masa sikit la..huhu...thanks bgtau kedai 2...nanti sy pegi terjah sana..hehe..

    ReplyDelete