nuffnang

Thursday 24 November 2011

Quilling Frame...

Sebelum waktu makan tengah hari ni...
Mari saya tunjukkan hasil quilling saya malam tadi...
(Asyik-asyik quilling, quilling, quilling)
Sambil tengok bola Malaysia vs Syiria...
Yang tidaklah mendebarkan sangat hati saya...
Sebab saya rasa memang Malaysia memang akan kecundang...
Bukan saya nak salahkan pemain Malaysia...
Tapi, saya menyalahkan bentuk fizikal pemain Syiria yang besar-besar itu...
Boleh...???
Hahaha...

Semalam terfikir nak DIY photo frame sendiri...
Untuk letak gambar baby...
Tapi tak pergi scan gambar baby yang paling latest lagi...
Apa salahnya buat frame dulu kan...
Tapi yang ni pun tak siap jugak lagi...
Masih separuh jalan...
Cuma hiasan frame tu je yang dah siap...
Hehehe...









Nanti bila dah siap sepenuhnya...
Dah letak gambar baby...
 Saya post lagi ok...
(^_^)

Mari makan semua...
Lapar...
Lapar...
Lapar...

update: 01/06/2012
Sekarang saya dah ambik tempahan untuk quilling...
Sila lawat blog baru saya...

arwarnawarni.blogspot.com

7 comments:

  1. klo letak gambar baby nanti lagi cute..hehe..

    ReplyDelete
  2. Lawo2...... nt ajo lah koi menggulung neh.... yg corak bunge pink biru tu comey.....

    ReplyDelete
  3. aok belajo je kat utube...pandai la aok...mende senang gini ah...ekekeke..

    ReplyDelete
  4. salam
    cmne nk wt quilling ni?? nk diy tok mjlis kawen la.. blh ajar tak?hehheheh

    ReplyDelete
  5. Hana: tq...:-)

    Cik Isma: Dah wat entry khas untuk awk dear...:-)

    ReplyDelete