nuffnang

Monday 27 June 2011

Genap Sebulan... Alhamdulillah...

27 JUN 2011...

Alhamdulillah...
Genap sebulan saya menjadi seorang isteri...
Saya masih perlu belajar untuk menjadi seorang isteri yang baik lagi solehah...
Terlalu banyak kekurangan dalam diri saya...
Saya sedar itu...

Cuma yang saya harapkan...
Semoga perkahwinan ini kekal sehingga akhir nafas saya...
Semoga cinta yang ada sekarang akan tetap mekar mewangi selamanya...
Semoga dia akan terus menyayangi dan menjaga saya seperti diawal perkenalan kami dahulu...

Seperti yang saya katakan pada dia dahulu...
Bukan emas permata...
Bukan harta benda...
Yang saya harapkan dalam perhubungan ini...
Segala itu boleh kami cari bersama...

Tapi...
Cinta...
Kasih sayang yang tiada belah bahaginya...
Juga seorang suami yang dapat melindungi saya dan bakal anak-anak kami...
Dalam susah dan senangnya...
Di dunia dan di akhirat...
Itu yang saya harapkan...
Tiada lebih tiada kurang...

Ya Allah...
Kau lindungilah aku selalu...
Dalam meniti kehidupan sebagai seorang isteri kepada seorang lelaki...
Di dunia ini...
Dan InsyaAllah...
Sebagai peneman kepada lelaki yang sama...
Di akhirat sana...
Amiinnn...

No comments:

Post a Comment