nuffnang

Sunday 3 April 2011

Pre Post Wedding....

Hey... Hey...
Pagi tadi saya ada pre post wedding...
Alhamdulillah...
Dah selesai satu kerja...
Penat yang amat sangat rupanya bila jadi model photoshoot ni ye...
Tuhan je yang tau...

Thanks kepada photographer-photographer yang menangkap gambar saya dan En Keluang ok...
Tak terkecuali kepada kawan-kawan yang sudi jadi props kami...
Hahahaha...!!!
Penat memang penat...
Tapi masing-masing masih boleh berikan kerjasama yang baik...
Tak ada 'angin-angin' ye...
Saya pun tak 'angin' hari ni...
Mood sentiasa cool walau muka dimamah cahaya mentari...
Yang begitu terik ok...
Bukan terik sedikit...
Hahaha...

Eh...!!!
Tapi satu je la nak pesan...
Kepada mereka-mereka yang nak pergi buat pre post wedding lepas ni...
Sila lah sediakan air berbotol-botol ok...
Jadikan spare...
Sebab...
Masa masuk kereta...
Lepas kena panas mentari...
Confirm awak mesti cari air punya...
Macam kami tadi...
Tak teringat lansung nak bawak air...
Apa nak kata...
Habis je photoshoot...
Bergegas pergi kedai...
Order air bergelas-gelas...
Hahahaha...
Sila jangan tiru macam kami ok...!!!

Sekarang ni tak sabar nak tunggu esok...
Untuk dapatkan dvd dari photographer kami tu...
Cepat kan...???
Apa tak cepatnya...
Salah seorang photographer tu...
Kakak yang kerja kat ofis saya...
Lagi dua orang photographer tu...
Suami dan adik dia...

Tadi dah tengok sikit-sikit gambar tu...
Cantik jugak ok...!!!
Rasa macam confirm nak ambik diaorang jadi OP kat majlis saya nanti...
Wait and see ok...!!!
Bye...!!!

2 comments: