nuffnang

Tuesday, 5 April 2011

Kenapa masa cepat sangat berjalan...???

Gosh...!!! Sekarang ni masa cepat betul berlalu... Rasa sekejap je duduk kat meja... Menghadap komputer... Tengok-tengok jam... Dah nak dekat pukul 1... Mak aiihhh... Laju gila masa berjalan...

Mana tak laju nya... Dulu saya tak ada kerja... Nak tunggu waktu rehat dan balik, punya la boring nak mampus... Sampai dah penat nak BW... Atau berjalan-jalan sambil gosip-gosip kat tempat orang lain... Sekarang ni... Kerja saya... Perggghhh...!!! Banyak betul... Bos balas dendam la tu... Dah lama sangat bagi saya rehat... Hahahaha...

Tapi saya suka keadaan macam ni... At least saya ada tujuan jugak datang ofis ni... Baru la semangat nak bangun pagi-pagi... Dan yang paling penting, tak ada la nampak macam saya ni seorang yang suka main-main je kat ofis... Penat la nak dapat pahala bila orang mengata saya kat belakang... Dah memang saya tak ada kerja ok... Bukan saya saja-saja tak nak buat kerja... Haiiihh...!!! Mulut orang kan... Macam biasa, memang tak boleh nak tutup...


Pinjam dari Google
So sekarang ni... Saya nekad nak jadi pekerja yang berdedikasi semula... Baru la berkat duit gaji setiap bulan tu kan... Lagi pun saya nak jadi isteri orang dah... Jadi kena belajar untuk jadi seorang yang lebih bertanggungjawab... Betul tak...???

Saya lapar...!!! Nak makan...!!! Tapi kena diet... Haiiiiiiiihhhhh... (- -')

9 comments:

  1. jom mkn hehehe..gurau je..nk msuk kelas dah..

    ReplyDelete
  2. @cik sakura
    eh...jgn dia ajak sy ni..lemah sangat iman sy klo bab mkn2 ni...hahaha...

    ReplyDelete
  3. hiii lala...awak b2b pahang ek? saya link awak..pahang area mana?

    ReplyDelete
  4. @anaztasias nora aira
    hye anaz...terima kasih sudi singgah sini...pahang area temerloh...

    ReplyDelete
  5. yahhhhh..cayokkkkk...buang pun jadi semangat ni..

    ReplyDelete