nuffnang

Saturday 12 March 2011

aNiS NaSri JuGa aKaN PeRGi MeNingGaLKaN SaYa...

Satu lagi berita sedih yang saya dapat tahu hari ini... Haissshhh... Kenapalah berita sedih datang bertimpa-timpa ni...???

Seperti yang awak semua baca kat tajuk entry tu... Ya...!!! Anis Nasri bakal meninggalkan saya... Dan semua keluarga di Bahagian Kewangan ni...

Semalam saya EL... Jadi saya terlambat tahu tentang hal ini... Baru hari ini saya diberitahu... Itu pun melalui orang lain... Saya terkejut dan gembira... Kerana akhirnya Anis Nasri berjaya mendapat kerja kerajaan... Tetap dan berpencen... Tak perlu lagi jadi pekerja kontrak kat ofis saya ni... Tapi, ini juga bermaksud... Beliau akan pergi meninggalkan ofis ini...

Damn...!!! Kali ni serius lagi sedih... Sedih daripada JCT yang meninggalkan saya... Saya akan kekurangan seorang kawan kat ofis...

Lepas ni... Dengan siapa saya nak pakai eyeliner sama-sama...

Lepas ni... Saya nak order/try inner Ayunar dengan siapa...

Lepas ni... Siapa nak tolong punch card kan untuk saya kalau saya dah tak tahan nak pergi toilet...???

Lepas ni... Saya nak cakap pasal blog dengan siapa...???

Lepas ni... Dengan siapa saya nak bukak FB curi-curi...???

Lepas ni... Siapa nak jadi geng mulut puaka saya...???







Hey Anis... Saya ingat awak akan ada kat sini sehingga hari perkahwinan saya... Tapi tak... Sesungguhnya, rezeki awak datang lebih awal... Tak apa la... Awak pergilah... Jangan sia-siakan rezeki yang dah diberi... Walaupun awak dicampakkkan jauh dari bumi semenanjung ni... InsyaAllah... Awak pasti boleh survive... Yang penting awak wajib hadir masa majlis perkahwinan saya tu... Ada faham...???

Tapi, kalau awak dah tercampak kat Kapit, Sarawak tu... Macam mana awak nak balik ek...??? Hehehehe...

>>> Entry ni ditulis semalam... Tapi, oleh kerana budak Anis ni suka sangat lalu lalang tempat saya... Maka saya kepam saja entry ni dalam draft... Sebab tak sempat nak dihabiskan...

3 comments:

  1. gambar sy ad jugakk..hehe
    tabah yek kak lala..huhuhu
    semuga kak anis sukses ditempat yg baru ;)

    ReplyDelete
  2. ahahahahaha...
    saje je lalu lalang nk usha line..

    hmmm kite pn sedey..
    sedey nk tgglkan akak n k.ina..
    akak jage k.ina tau..
    huuuu~~~
    nnt kite nk mntk pandangan psl blog kt sape... :((



    p/s : akak kite ade tag akak

    http://pipibelubang.blogspot.com/2011/03/show-me-your-bff-contest.html

    ReplyDelete