nuffnang

Friday 11 February 2011

HeARt BeAt...

Selamat tengahari semua...Jam dah menunjukkan pukul 12 tengah hari...Mesti semua orang kat ofis tu dah resah gelisah kan...Tunggu masa nak cabut dari ofis je...Rileks la...kalau keluar awal pun, jalan mesti jem punya...Kalau nak awal, biar keluar pukul 11.30 tadi...Ha...Masa tu jalan lengang...Straight je boleh menuju ke Alamanda tu...

Semalam saya pergi exam pengesahan jawatan...Mak aiiihhh...Soalan...Susah giler...Susah sebab saya tak baca apa-apa pun sebelum pergi exam tu...Buku pun pinjam dengan En. Keluang je...Orang lain semua sibuk tag buku mengikut tajuk-tajuk...Saya pulak harapkan tag yang dah sedia ada kat buku yang saya pinjam tu...Tag tu En. Keluang yang buat...So, dah tentu-tentu la tajuk spot untuk exam jawatan dia kan...FYI, saya ni orang W...En.Keluang orang S...Mesti la tak kan sama...Betul tak...???Saya rasa, insyaAllah la...Memang repeat...Ekekeke...

Hurm...Awak semua perasan tak kelainan kat blog saya ni...???Ha...Apa...Apa...???Cepat cek semula...Hahaha...Jumpa tak...???Kalau tak jumpa, awak semua memang tak alert la...Tengok tajuk post pun sepatutnya awak semua dah boleh tau kan...???Hehehehe...

Yes...!!!Saya dah tambah iklan dari Heartbeat kat dalam blog saya ni...Credit to Qieranna sebab perkenalkan Heartbeat ni kepada saya...Best ok Heartbeat ni...Macam-macam gift yang comel boleh dapat kat sini...Kalau rasa nak DIY gift sendiri pun ada kat sini...Pada orang yang kreatif pulak dan ada keinginan bukak bisnes macam ni sendiri...Tapi, tak ada modal nak bukak bisnes...Boleh pergi kat Heartbeat ni jugak...Sebab, mereka sedia menolong anda semua...Senang kata, idea korang, tapi diorang boleh tolong printkan...Bagus kan...???

Kalau nak tau lebih lanjut, klik je kat iklan Heartbeat yang ada merata-rata kat dalam blog saya ni...Kalau nak join dan letak Heartbeat dalam blog awak semua macam saya ni pun boleh jugak...So, sila klik ye...Terima kasih...(^_^)

Ehsan dari Heartbeat


No comments:

Post a Comment