nuffnang

Wednesday 23 February 2011

BeRgAnTi HaTi...

Satu persatu telah kuhapus
Cerita lalu di antara engkau dan aku
Dua hati pernah percaya
Seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

Ku tak ingin lagi
Menunggu, menanti
Harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
Ku tak ingin coba
Hanya tuk kecewa
Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara
Aku ingin pergi
Dan berganti hati

Satu persatu telah kuhapus
Nada dan lagu yang dulu kucipta untukmu
Rasa yang dulu pernah ada
Kini berdebu terbelenggu dusta dan noda

Kini ku sedari diri ini
Ingin berganti hati
Cinta yang telah pergi
Harus berganti hati

Harus ku ganti hatiku kini
Ini harus ku ganti
Tak perlu ini lagi
Harus berganti…

Siapa pernah dengar lagu ni...??? Awak pernah...??? Kamu pernah...??? Ala... Lagu ni awak akan jumpa dalam cerita Asrama... Eh silap... ASMARA... Kan tak lama lagi cerita Asmara 2 dah nak ditayangkan kat tv3... Saya tak ada la excited sangat pun nak tengok sambungan cerita ni... Saya cuma feel bila dengar lagu ni je... So, bila tadi tertengok iklan Asmara, terus teringat lagu ni... Terus korek-korek balik file-file dalam komputer ni... Finally, jumpa jugak... Hahaha...

Disebabkan Youtube diharamkan kat ofis ni, maka saya tak dapat la nak search video dia... Awak cari sendiri la ye... Hehehehe...

>>> Lagu ni, dengan ikhlas saya bagi kepada semua mereka-mereka yang tengah frust menonggeng ok... Hidup harus diteruskan... Sila ganti penduduk hati awak dengan orang lain ok... (Macam senang je saya cakap kan...??? Tapi awak semua mesti boleh... Saya cakap berdasarkan pengalaman... Kalau saya boleh, awak semua pun mesti boleh ok...!!!)


5 comments:

  1. agreed ! hoyeh ! hoyeh !
    dr sini sy bole dgr lagu tu oke !

    ReplyDelete
  2. lala, masih lg ader lagu utk org yg melukakan hati awk ke? Kalo saya, jgn hrp le nk ingat lagi org jahat mcm gitu. Hehehe.. Yg ader skrg je sy ingat. :)

    ReplyDelete
  3. ak ske lgu ni~~weee
    sgt tacing!! like2 :p

    ReplyDelete
  4. sab pon suke lagu ni.best.slalu layan..hehe jom terjah blog sab lak~

    ReplyDelete