nuffnang

Wednesday 29 December 2010

SaYa BanGGa MeNjADi RakYaT MaLaYsiA...




Muuaahh...Muuaahh...Muuaahh...
Congrate pada pasukan negara saya yang tercinta...
MALAYSIA...
Eh...!!!
Korang Malaysians jugak kan...???
(Macam la ada orang yang follow blog ni...)
Saya ingat bukan tadi...
Hehehehe...
Padan muka Indonesia...
Yang ego dan tak nak mengakui kelemahan sendiri...
Boleh pulak nak letak kesalahan pada orang lain...
Atdoiyai...
Tak kisah la...
Janji Malaysia saya menang...
Korang (Indon) ada...???


Akhirnya...
Pasukan Malaysia dapat menaikkan nama Malaysia dalam arena bola sepak...
Seingat-ingat saya la...
Korang pun kena ingat sekali la...
Tak kan saya sorang-sorang je kena ingat...
Dah lama kan Malaysia tak menang mana-mana game bola sepak...
So, kemenangan kali ini cukup bermakna untuk kita semua...
Rakyat Malaysia...
Huh...!!!
Saya sangat berbangga menjadi rakyat Malaysia...!!!


Kalau korang nak tau...
Saya ni peminat bola sepak tanah air ok...
Yang luar-luar negara tu saya tak minat sangat ok...
Apatah lagi club-club bola sepak tu...
Lagi saya tak amik tau...


Tak tau la kenapa saya lebih tertumpu pada bola sepak Malaysia...
Mungkin kerana dipengaruhi oleh abah saya...
Dulu, masa muda-muda...
Abah pun salah seorang pemain bola sepak Malaysia...
Tahun 70-an kalau tak silap saya...
Ala...
Saya tak ingat la nama-nama pemain zaman abah dulu...
Dollah Salleh kot...
Eh...
Yeke...???
Hehehehe...
Tak pe la...
Nanti saya balik Temerloh, saya tanya abah...
Tanya mama pun boleh jugak...
Ekekeke...

Apa-apa pun...
Sekali lagi TAHNIAH untuk PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA...
I love MALAYSIA...
<3<3<3

>>> Esok cuti kan...???Semuanya kerana Malaysia menang...!!!Yess...Makin sayang dengan pasukan bola sepak Malaysia...

No comments:

Post a Comment